Evidence Elminator
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 17-07-04 20:05

Lige en forspørgelse Ang. Evidence Elminator.

Når dette program er installeret, løber man en stor risiko Vedr. sikkerhed.

Tror, at jeg har fået det i, men er ikke helt sikker, da programmet ikke
giver sig til kende.

Har været inde i regedit og fjerne reg key Osv, kørt jv16 Power Tool med
alle programmet funktioner fra A til Å.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-07-04 23:18

Carsten Pedersen skrev:

> Lige en forspørgelse Ang. Evidence Elminator.

> Når dette program er installeret, løber man en stor risiko Vedr.
> sikkerhed.

På hvilken måde?

> Tror, at jeg har fået det i, men er ikke helt sikker, da programmet
> ikke giver sig til kende.

> Har været inde i regedit og fjerne reg key Osv, kørt jv16 Power
> Tool med alle programmet funktioner fra A til Å.

Jeg kender og bruger ikke selv programmet, men vil lige gøre dig opmærk-
som på at du har glemt at skrive dit spørgsmål.