NAT Problem
Fra : Jeppe Leth Nielsen

Dato : 17-07-04 19:07

Hej

Jeg har et program der skal bruge et port i mellem 6881-6889, men ingen af
disse porte er åbne.
Jeg har prøvet at klikke mig ind på diverse hjælpesider på nettet, men alle
steder står der, at problemet løses ved at opsætte sin router eller
firewall.
MEN jeg har INGEN router og INGEN firewall (ikke engang XP-firewall), men
jeg har stadig problemerne.

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.

P.S. Jeg bruger Arrownet

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-07-04 23:16

Jeppe Leth Nielsen skrev:

> Jeg har et program der skal bruge et port i mellem 6881-6889, men
> ingen af disse porte er åbne.

> P.S. Jeg bruger Arrownet

Tal med Arrownet om at få lavet konfigurationen i routeren (eller hvad
der nu anvendes af udstyr) om. Hvis du er opkoblet gennem en boligfor-
ening eller lignende, skal du nok tale med de lokale folk som står for
det, da jeg vil forvente at Arrownet vil tage penge for konfigurations-
ændringen og skal have accept derfra.

Fra : Morten Davidsen

Dato : 18-07-04 22:40

"Jeppe Leth Nielsen" <jeppe_leth@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
Hej selv,

Kan se du har skrevet den samme besked i flere grupper.. f.eks.
dk.internet.udbydere.xdsl ...
Når du gør dette, så benyt venligst crossposting:
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html
Læs især det nederste afsnit. Det omtaler netop det "problem" som er opstået
ved den måde du har skrevet til flere grupper på.

/MD