NAT problem?
Fra : Jeppe Leth Nielsen

Dato : 17-07-04 19:07

Hej

Jeg har et program der skal bruge et port i mellem 6881-6889, men ingen af
disse porte er åbne.
Jeg har prøvet at klikke mig ind på diverse hjælpesider på nettet, men alle
steder står der, at problemet løses ved at opsætte sin router eller
firewall.
MEN jeg har INGEN router og INGEN firewall (ikke engang XP-firewall), men
jeg har stadig problemerne.

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.

P.S. Jeg bruger Arrownet

Fra : Søren Blom

Dato : 17-07-04 19:37

"Jeppe Leth Nielsen" <jeppe_leth@hotmail.com> skrev
> [...]
> firewall.
> MEN jeg har INGEN router og INGEN firewall (ikke engang XP-firewall), men

Når du hverken har router, firewall osv. så er problemet ikke hos dig, men
på jeres udstyr som I bruger til at kontakte Arrownet. Løsningen må være at
du kontakter jeres netværksadministratorfor at få lukket de porte op du skal
bruge. Men hvad er det for et program, måske der findes alternative
løsninger, hvis du fortalte hvad det er for et program du har bøvl med.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jeppe Leth Nielsen

Dato : 18-07-04 07:37

Programmet hedder Azureus, og er et torrent program.

Jeg har kørt forskellige test for at se hvilke porte der er åbne, men det er
kun port 21, 22, 513, 514 og 3306 der er åbne, men disse kan ikke bruges.

Mvh
Jeppe