Nokia 5110 og vibrator-batteri
Fra : Peter J

Dato : 17-07-04 12:14

Hej,

Jeg skal købe et nyt batteri til en gammel Nokia 5110. På batterier.dk har
jeg set et batteri med vibrator.

Kan jeg bare installere batteriet, hvorefter vibrator-funktionen virker,
eller kræver det en speciel firmware-opdatering af telefonen?

På forhånd tak,
Peter

Fra : JMo.

Dato : 17-07-04 12:32

Peter J wrote:

> [...]
>
> Kan jeg bare installere batteriet, hvorefter vibrator-funktionen
> virker, eller kræver det en speciel firmware-opdatering af telefonen?

Svjv. er det understøttet i alle firmware-versioner. Opdatering burde
derfor ikke være nødvendigt.

Fra : Peter J

Dato : 17-07-04 12:57

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i

> Svjv. er det understøttet i alle firmware-versioner. Opdatering burde
> derfor ikke være nødvendigt.

Tak!

mvh
Peter