Vandango fylder 12 år idag.
Fra : Bo Olesen

Dato : 16-07-04 14:17

Min dejlige lille perser mis er blevet 12 år idag. Hvad giver man en kat der
har alt, også et godt helbred.
Har kendt ham siden han var en uge gammel, og boet sammen siden han var 10
uger gammel, hvor mange fødselsdage kan jeg regne med at jeg kan holde for
ham endnu?

Mvh. Flemming Hansen

Fra : Kate

Dato : 16-07-04 15:58

"Bo Olesen" <boole@sol.dk> wrote in

> Min dejlige lille perser mis er blevet 12 år idag. Hvad giver man
> en kat der har alt, også et godt helbred.

Tillykke med Vandango. Min den ældste fyldte 14 år i Juni. Hans
fødselsdagsgave, som han måtte dele med de 3 andre, var fisk. Mine
katte elsker fisk, men især Johan. Det får ham til at spise rigtigt
meget.
Hvor mange fødselsdage i kan fejre sammen er svært at svare på, men jeg
har en kollega som har en inde/udekat som er fyldt 17 år. Det er da en
pæn alder for en mis.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 16-07-04 18:50

> [...]
> uger gammel, hvor mange fødselsdage kan jeg regne med at jeg kan holde for

Hej Flemming.

Også et tillykke med Vandangos fødselsdag herfra
Dejligt at høre at en mis i moden alder har det godt - bedre gave kan
katten og du ikke få, vil jeg mene

Jeg har selv haft en Perserpige som blev 15 år, hun var ved godt helbred
indtil få måneder før hendes død.

At få lov at dele tilværelse med en kat igennem mange år, er en stor
gave, man kommer jo virkelig til at kende hinandens særheder, og
hengivenheden bliver ikke mindre. Nyd det, din Vandango kan sagtens have
nogle gode år tilgode

Mvh
Marianne
www.netkatten.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ivan Thorkil Jensen

Dato : 16-07-04 22:02

Fra : Ivan Thorkil Jensen

Dato : 16-07-04 22:11

Bo Olesen <boole@sol.dk> skrev:
>Min dejlige lille perser mis er
>blevet 12 år idag. Hvad giver man en kat der
> [...]

Hej Vandango.
Du skal sende din tjener ud,for at fange nogle Aborrer.Så skal han
filere dem og skære dem ud i nogle tynde rå skiver, og servere dem
ipassende portioner så de er friske.

Med venlig hilsen Miew.

Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 18-07-04 08:56

Tillykke til Vandango, det er dejligt og kunne nyde så mange år med sin kat.
Mine to ældste er 8 år og jeg regner da stærkt med og skulle have dem i mere
end dobbelt så mange år endnu.
Min første kat Mimse, jeg fik som barn, blev 23 år. Man kunne skam godt se
på hendes ansigt og pelsn at hun var oppe i årene og hendes hørelse var
blevet dårlig, men hun var lige så kælen og sprælsk som altid. Løb ude og
var på opdagelse og gik lange ture med os.
Hun døde hurtigt og jeg er sikker på, smertefrit.
Mijau fra Malledut