Udregning mens der indtastes
Fra : Martin

Dato : 16-07-04 12:25

Hej

Jeg at ASP-site hvor der foregår indtastning i formularer. Men
ASP tillader kun udregning når formularen er sendt. Nogle af
teksterne til formularen vil jeg gerne have til at ændre sig
afhængig af hvad der indtastes. Er der nogen der har et forslag
til hvordan det lader sig gøre?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : *XxX*

Dato : 16-07-04 13:24

"Martin" <sa@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> teksterne til formularen vil jeg gerne have til at ændre sig
> afhængig af hvad der indtastes. Er der nogen der har et forslag

Til det skal du bruge noget clientside script. spørg evt. i
dk.edb.internet.wedesign.clientside

Fra : *XxX*

Dato : 16-07-04 13:30

"*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Martin" <sa@c.dk> skrev i en meddelelse

> Til det skal du bruge noget clientside script. spørg evt. i
> dk.edb.internet.wedesign.clientside

oops, det er det der med at læse, tror du ikke man kan få sinde skolepenge
tilbage, eller har jeg nogensinde betalt nogen??

Fra : *XxX*

Dato : 16-07-04 13:28

> [...]
> teksterne til formularen vil jeg gerne have til at ændre sig
> afhængig af hvad der indtastes. Er der nogen der har et forslag

oops min fejl.

du kan lave en knap der bliver trykket på eller bruge onBlur til det.

<input type="text" name="tekst"
onblur="this.form.facit.value=this.form.tekst.value">
<input type="text" name="facit">

Fra : Martin

Dato : 17-07-04 13:08

> <input type="text" name="tekst"
> onblur="this.form.facit.value=this.form.tekst.value">
> <input type="text" name="facit">

Det fungerer jo fint - tak for det. Kan jeg bede om et tilsvarende
eksempel på hvordan det ser ud hvis det er promptteksten jeg gerne vil
ændre??

Fra : *XxX*

Dato : 18-07-04 16:23

> Det fungerer jo fint - tak for det. Kan jeg bede om et tilsvarende
> eksempel på hvordan det ser ud hvis det er promptteksten jeg gerne vil
> ændre??

Hvilken promp tekst mener du??

Den i en alert box eller noget i den stil?