Har du fået den opdaret til A925? Hvis ikke, så er det der skal til. Herved
bliver der også låst op for den SW begrænsning der ligger i telefonen. Som
den er nu kan man ikke installere 3. parts programmer. Hvis du har original
kvitering skal du kontakte 3, de har ifølge Motorola den fulde support på
telefonen. Det kan godt være at de slår sig i tøjet hvis du ikke har
abonnement hos dem, men da de har den fulde support SKAL de opgradere den.
Hvis de ikke vil så må du have fat i forbrugerrådet. Tro mig de har hørt om
problemer med 3 før.
Der kan selvfølgelig også være en venlig sjæl herinde der kan opgradere den
for dig:)
Med venlig hilsen
Jan Johansson
"Ole Andersen" <oba@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:40f78ac0$0$226$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ligemeget hvad jeg forsøger at installere på telefonen får jeg en besked
om
> at
> "Komponenten bestod ikke sikkerhedskontrollen - kan ikke installeres" og
ved
> et tryk på knappen detaljer står
> "Installationsfilen er ikke digitalt signeret".
>
> På telefonen kommer skiftende meddelelse f.eks.
>
> Programmet lukket
> Årsagskode: USER
> Årsagsnummer: 23
>
> og en anden
>
> Program: MSTREAMMAN
> Årsagskode: KERN-EXEC
> Årsagsnummer: 3
>
> Jeg bruger et taletidskort og telefonen er ikke simlocked.
>
> Kan en eller anden hjælpe
>
> På forhånd tak
>
> Ole
>
>
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (
http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.721 / Virus Database: 477 - Release Date: 17-07-2004