Fejl vedr. Java plug-in til Explorer
Fra : Søren Peter Holm

Dato : 16-07-04 06:13

Når jeg er på nettet dukker der pludselig meget jævnligt
fejlmeddelelse op, som siger at Java plug-in 1.4.2 ikke er installeret
korrekt. Jeg har downloaded nyeste version af Java appletten, men det
hjælper ikke rigtigt. Når jeg vil annulere fejlmeddelelsen bliver jeg
bedt om at starte ny Browser session op.
Hvad gør jeg?
hilsen Søren

Fra : John

Dato : 16-07-04 11:09

"Søren Peter Holm" skrev i en meddelelse

> Når jeg er på nettet dukker der pludselig meget jævnligt
> fejlmeddelelse op, som siger at Java plug-in 1.4.2 ikke er installeret
> korrekt.

Javatest: www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html (du skal kunne se et
analog- og et digital-ur)

MS java delete: http://majorgeeks.com/download4158.html

Java download, MS eller Sun: http://majorgeeks.com/download3942.html

Mvh John

Fra : Søren Holm

Dato : 21-07-04 22:41

>Javatest:
> [...]

OK, det virker nu - det tog bare en h....... tid før JavaSun havde
checket min browsers opsætning og jeg troede, det var gået i stå...
Tak, Søren