Unlocking program !
Fra : Christen Lautrup

Dato : 06-05-01 11:18

Hej !
Jeg har lige fået fat i et unlocking program til A2618 og T20....
Nogen der kender til unlocking programmet fra Royal (Ericsson Sp unlocker)
Virker det ??
og hvor kan man købe et billigt datakabel.

Mvh Christen

Fra : Mark Beaumont

Dato : 06-05-01 11:33

"Christen Lautrup" <louisechristen@skjoldhoej.dk> skrev
> Jeg har lige fået fat i et unlocking program til A2618 og T20....
> Nogen der kender til unlocking programmet fra Royal (Ericsson
> Sp unlocker) Virker det ??

Du vil nok få det bedste svar, ved at stille spørgsmålet i
gruppen dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Vh mark

Fra : tvl

Dato : 07-05-01 14:53

Men virker den ng??? Jeg kan da ikke se en skid?? Ingen indlæg??

Mvh
Thomas

Fra : Mark Beaumont

Dato : 07-05-01 16:29

"tvl" <2332310m001@mail1.stofanet.dk> skrev
> Men virker den ng??? Jeg kan da ikke se en skid?? Ingen indlæg??

Der har været over 200 indlæg siden 24/4

Vh Mark

Fra : Ole Tarp Madsen

Dato : 10-05-01 23:43

jeg har heller ikke kunnet læse meddelelserne på news.stofanet
men skiftede server til sunsite.auc.dk der kom de ind.

Mark Beaumont <dkbeaumont@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9d6f1k$9ej$1@news.cybercity.dk...