Netværk mellem 2 computere under XP
Fra : Malou

Dato : 15-07-04 19:52

Hejsa

Jeg har fået en bærbar og vil gerne overføre nogle filer fra min stationære
computer til den bærbare computer. Det nemmeste, frem for at brænde en stak
cd'ere vil jo så være at forbinde de her 2 computere. Spørgsmålet er bare
hvordan?!

Er der en eller flere her som kan give mig en guide i hvordan jeg får de her
2 computere til at blive forbundet?

Jeg har et krydset netkabel og netkort i både stationær og bærbar!

Mvh.

Malou

Fra : Gunnar

Dato : 15-07-04 20:06

"Malou" <maloupedersen@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
her
> 2 computere til at blive forbundet?
>
> Jeg har et krydset netkabel og netkort i både stationær og bærbar!
Hej
Det letteste vil være at følge den vejledning der er på maskinerne, hvis det
er XP er der en god vejledning, prøv den og kom igen hvis det ikke virker.
Gunnar

Fra : Malou

Dato : 15-07-04 20:23

> [...]
det
> er XP er der en god vejledning, prøv den og kom igen hvis det ikke virker.

Hvor finder jeg den vejledning?
Jeg prøver og vender tilbage, hvis det ikke funker.

> Gunnar

Malou

Fra : Gunnar

Dato : 16-07-04 09:28

> det
>
> Hvor finder jeg den vejledning?
> Jeg prøver og vender tilbage, hvis det ikke funker.

Hej
Start - Programmer - Tilbehør - Komunikation - Netværk
Gunnar