Øjenbetændelse
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-04 10:07

To af vores killinger har leget lidt voldsomt, hvilket har medført en klo i
øjet og øjenbetændelse hos den ene.
Dyrlægen har kigget på det. Der er ingen rifter på hornhinden, men der var
lidt hævet i øjet på Filur.
Vi fik noget øjensalve, som han har fået siden mandag.
Øjet klatter ikke mere, men det ene øje bliver meget lille, et godt stykke
tid, hver gang vi har dryppet øjet.
Øjet virker også mindre, når Filur lige har sovet.
Tror i, at øjensalven virker, som den skal ?
Måske svier det bare i øjet på ham, når der dryppes ?
Han tager dog det hele rigtig pænt, som om, at han godt ved, at vi vil
hjælpe ham.
Vi må jo se tiden an, et par dage endnu....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-04 15:14

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Vi må jo se tiden an, et par dage endnu....

Filurs øje ser endelig pænere ud, ja næsten normalt igen.
Så øjensalven må have hjulpet, selvom jeg ikke kunne finde navnet på den, på
netdyredoktor. Jeg fandt den så på netdoktor i stedet.
Der står, at den også skulle virke mod hævelser og hans øje var jo lidt
hævet ifølge dyrlægen, som også kunne bekræfte, at han var en dreng, selvom
vi troede, at vi havde købt en pige..