Cykling/løb efter spisning
Fra : JSC

Dato : 15-07-04 09:08

Hej Gruppe

Nogen der ved, hvor lang tid det skal gå efter en hund har spist til man må
løbe/cykle en tur med den??

Mvh.
Jørgen

Fra : Mic

Dato : 15-07-04 09:37

"JSC" <JSC@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Nogen der ved, hvor lang tid det skal gå efter en hund har spist til man

> løbe/cykle en tur med den??
>
> Mvh.
> Jørgen

Hej Jørgen

Jeg bruger dette, det syntes jeg virker fornuftigt..

http://www.danskphnaestved.dk/kondi.htm

Mic

Fra : JSC

Dato : 15-07-04 10:36

"Mic" <sletmig@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jørgen
>
> Jeg bruger dette, det syntes jeg virker fornuftigt..
>
> http://www.danskphnaestved.dk/kondi.htm

Tak for et super link - og øv med de 5 timer

/Jørgen

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 15-07-04 11:17

> Tak for et super link - og øv med de 5 timer
>
> /Jørgen

hej Jørgen -
Jeg læste også artiklen ang cykling med brugshund - mine hunde er lidt
mindre og eftersom jeg cykler med dem hver dag venter jeg ca 2 1/2 - 3 timer
efter de har spist morgenmad, der består af en halv skive rugbrød med
leverpostej - jeg har også lidt vand med til dem men ser helst, at de venter
med at drikke til vi kommer hjem igen -

God fornøjelse

hilsen Pia