Køling
Fra : The Grif

Dato : 15-07-04 07:57

Hej ville lige høre sådan en fætter skal man ikke
købe køler til? Eller er jeg helt galt på den.
Cpu Athlon 64 3200+, (AMD Processor in a Box (PIB))

--
Mvh.....
<<< Lasse The Grif >>>

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 15-07-04 08:55

> Hej ville lige høre sådan en fætter skal man ikke
> købe køler til? Eller er jeg helt galt på den.
> Cpu Athlon 64 3200+, (AMD Processor in a Box (PIB))

Der sidder en køler påmonteret.
Hvis du vil have et mere lydløst system, skal du købe uden "PIB" og så købe
en køler + blæser ved siden af.

Mvh.

Mads

Fra : The Grif

Dato : 15-07-04 09:48

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der sidder en køler påmonteret.
> Hvis du vil have et mere lydløst system, skal du købe uden "PIB" og
> så købe en køler + blæser ved siden af.
>
> Mvh.
>
> Mads

ok tak for hjælpen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-07-04 11:37

Mads Jakobsen wrote:

> Der sidder en køler påmonteret.

Den er ikke påmonteret, men følger med i æsken. Køleren er ofte den
dårligste der stadig lever op til kølings-kravene.

Det er ofte både billigere og bedre at undlade box-versioner og købe en
god køler ved siden af.

Jesper G. Poulsen

Fra : @(rem)dm-data.dk

Dato : 27-07-04 21:25

Jesper G. Poulsen wrote:

> [...]
> dårligste der stadig lever op til kølings-kravene.
>
> Det er ofte både billigere og bedre at undlade box-versioner og købe en

Så skal man skynde sig. AMD er holdt op med at levere tray versioner til
løssalg.

--
Morten Dybdal