Hvilken DECT telefon er fysisk den "tyndes~
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-04 23:04

Min Ericsson DT 130 er efterhånden lidt 'småsyg'
Et par af tasterne virker ikke mere.

Jeg har den altid i lommen herhjemme, da den ikke fylder meget i
tykkelsen.
(Min Siemens Gigaset 4000 Comfort er alt for stor, sammenligbet med
DT130'en).

Hvad vil være en værdig afløser?
(Vis nummer ville være en yderligere fordel

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 17-07-04 08:57

snabela punktum wrote:
> [...]
> DT130'en).
>
> Hvad vil være en værdig afløser?
> (Vis nummer ville være en yderligere fordel

Har du overvejet en SL1 fra siemens, den har jeg selv. Og den er på
størrelse med en nokia 6230 mobiltelefon.
Den har alt det du efterlyser, og så kan man gemme basen væk.
Ellers er der jo denne, den er ikke meget størrer end den hurtigt kan
forsvinde, i selv den mindste lomme: http://tinyurl.com/62ps3

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-04 20:28

Den 17/07-2004 klokken 09:57, skrev
Apollo14 aka Kenneth Rugaard <apollo14dk@hotmail.com>
i <40f8dbef$0$178$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> [...]
> Den har alt det du efterlyser, og så kan man gemme basen væk. Ellers er
> der jo denne, den er ikke meget størrer end den hurtigt kan forsvinde,

Tak for svaret.
Jeg kan se, at der er flere muligheder.
Tror, at jeg må ud i butikkerne og researce lidt
Man skal næsten stå med "dyret" i hånden, før man kan beslutte sig.

Med venlig hilsen,
Kjeld