EMIsoft A^2 : Erfaringer?
Fra : Summa

Dato : 14-07-04 15:20

Hej,

Er der nogen der har dårlige eller gode erfaringer med produktet a-squared?
http://www.emsisoft.com/en/

Jeg kan ikke rigtigt finde noget på nettet - andet end reklame for
produktet...og det plejer normalt ikke at være et plus...men tænkte at jeg
lige ville spørge herinde - inden jeg sætter et par maskiner op til test.

Summa

Fra : Kasper Dupont

Dato : 14-07-04 15:35

Summa wrote:

> Hej,
>
> Er der nogen der har dårlige eller gode erfaringer med produktet a-squared?
> http://www.emsisoft.com/en/

For mig at se lyder det som den forkerte måde at
angribe problemet på. Den rigtige måde at forhindre
malware er ved at lukke de huller det kommer ind
gennem.

I'd rather be a hammer than a nail.

Fra : Summa

Dato : 14-07-04 16:02

"Kasper Dupont" <remove.invalid@nospam.lir.dk.invalid> wrote in message

> For mig at se lyder det som den forkerte måde at
> angribe problemet på. Den rigtige måde at forhindre
> malware er ved at lukke de huller det kommer ind
> gennem.

Enig, men da det største hul (brugeren) ikke sådan lader sig lukke er man
nødt til at have visse metoder som fx. A^2, TDS eller Trojan Hunter....men
det er jo en anden diskussion.

--
/Summa

Fra : John

Dato : 16-07-04 18:20

"Summa" skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har dårlige eller gode erfaringer med produktet
a-squared?
> http://www.emsisoft.com/en/

Vi bruger den kun som trojaner-scanner på to maskiner, og kun som
'bagstopper' for AVG6 antivirus. Foreløbig har AVG kunnet klare vore få
virus-problemer, mens A2 hidtil ikke har fundet noget.

På plus-siden for A2 (A-Squared): Hyppige opdateringer, rimelig hurtig
scanning, ingen konflikter eller andre ægrelser, og der er også et support
forum: http://forum.emsisoft.com/index.php

Bruger-kommentarer på CNet, scroll ned til 'user opinions' (68%+):
http://www.download.com/a-Free/3000-2239-10262216.html?tag=lst-1-3

Mvh John