Firefox 0.9.1 problem
Fra : N_B_DK

Dato : 14-07-04 14:17

Ved tryk på links åbner den et nyt vindue, ville være rart hvis den åbnede
en ny tab, nogen bud på hvor det går galt ? (OS XP Pro)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 14-07-04 14:32

N_B_DK wrote:
> Ved tryk på links åbner den et nyt vindue, ville være rart hvis den
> åbnede en ny tab, nogen bud på hvor det går galt ? (OS XP Pro)

Har klaret det *G* (sjovt som jeg kan finde fejlen efter jeg poster på
Usenet *LOL*)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-07-04 12:06

N_B_DK skrev bl.a.:

> Har klaret det *G* (sjovt som jeg kan finde fejlen efter jeg
> poster på Usenet *LOL*)

Hvad var problemet?
Det kunne jo være at der var andre der havde samme problem så det
ville være på sin plads hvis du skrev hvordan du løste det.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : N_B_DK

Dato : 15-07-04 13:56

Lars Raaby wrote:
> Hvad var problemet?
> Det kunne jo være at der var andre der havde samme problem så det
> ville være på sin plads hvis du skrev hvordan du løste det.

Problemet blev løst ved at installere et plugin som hedder single window,
(dog kunne jeg ikke se indstillingerne for dette plugin, da min default
properties box er lidt for lille, så jeg skal manuelt trække den ud, men så
kunne jeg da se de ændringer jeg lavede)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-07-04 21:01

N_B_DK skrev bl.a.:

> [...]
> dette plugin, da min default properties box er lidt for lille,
> så jeg skal manuelt trække den ud, men så kunne jeg da se de

Tak for svaret.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng