Ang. DLS
Fra : eriik

Dato : 14-07-04 09:07

Har for første gang brugt mit DLS på langtur med en antenne tilkoblet men
logbogen har skrevet forkerte datoer. Da jeg kom hjem har jeg været på DLS
HP og læst om problemet og samtidig opdateret kortet. samt log filer men nu
har jeg et problem de gamle logfiler som jeg har gemt, men hvordan retter
jeg dem til den rigtige dato.

Er der mon nogle i gruppen der kan fortælle mig lidt om det.

Med venlig hilsner Erik

Fra : Ole Pagh

Dato : 14-07-04 13:57

"eriik" <ikk@c.dk> wrote in message
> [...]
> jeg dem til den rigtige dato.
>
> Er der mon nogle i gruppen der kan fortælle mig lidt om det.

Nu er det længe siden jeg brugte DLSK, men jeg mener at kunne huske at
logfilerne blev gemt i et Access databaseformat og de kunne åbnes med
Access.
Så må kolonnen hvor datoen står kunne rettes.

Måske tager jeg fejl og andre kan så komme med et bedre bud.

--
Hilsen Ole