Router el. andet ved Mobilix?
Fra : Caspar Møller

Dato : 06-05-01 09:54

Er der nogen her der ved hvornår man kan gøre sig forhåbninger om en bedre
løsning end ICS, hvis man har et LAN og Mobilix ADSL?

Mvh,
Caspar

Fra : Jens

Dato : 06-05-01 16:14

"Caspar Møller" <cm@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der ved hvornår man kan gøre sig forhåbninger om en bedre
> løsning end ICS, hvis man har et LAN og Mobilix ADSL?

Uden at kende løsningen, så vil jeg mene du kan købe en router (Ethernet til
Ethernet) og smide den på mellem computer og ADSL modem, såfremt ADSL
modem'et har Ethernet port.

Jens

Fra : Caspar Møller

Dato : 06-05-01 16:55

> Uden at kende løsningen, så vil jeg mene du kan købe en router (Ethernet
til
> Ethernet) og smide den på mellem computer og ADSL modem, såfremt ADSL
> modem'et har Ethernet port.

OK, men jeg ville nu helst slippe for selv at investere i en router og
foretrække at Mobilix selv kom med en løsning. De har snakket om den i et
par måneder nu...

Mvh,
Caspar