[Norton] Symantec abonnementsfornyelse had~
Fra : Jane

Dato : 13-07-04 14:27

Jeg har et problem med at få opdateret min Norton
jeg har prøvet både mit eget visa, min mors visa
og min mors mastercard men *ligegyldigt hvad* får
jeg beskeden:

> Vi kan ikke behandle din bestilling med det angivne
> kreditkortnummer. Kontroller, at du bruger en af de
> angivne kreditkortnumre og at de nødvendige oplysninger
> stemmer overens med oplysningerne på kreditkort-
> udskriften.

Hvad pokker skal jeg gøre? Jeg gider ikke bestille
via telefonen, da jeg så skal betale et ekstra gebyr!
Desuden har jeg lidt modstand mod deres automatiske
telefon med en nordmand som prøver at tale dansk.

Er der nogen som har haft samme problem, og fundet en
løsning, så hører jeg MEGET gerne om den.

Det her driver mig til vanvid!

PS! De kort som jeg har prøvet har både været den nye
med chip og lang udløbsperiode og den gamle med magnet
stribe og kort udløbsperiode så det er næppe dét som
er problemet. Jeg har også prøvet i både Opera, Firefox
og Internet Explorer.

Min Norton er forøvrigt en 2003 Home til XP.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : jane

Dato : 13-07-04 16:37

Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in

> [...]
> telefon med en nordmand som prøver at tale dansk.
>
> Er der nogen som har haft samme problem, og fundet en
> løsning, så hører jeg MEGET gerne om den.
Jeg har ikke haft problemer med -Visa kort betaling, til opdatering af
mit virusprogram hos "Symantec" men det er også et halvt år siden, kan
sagtens være problemer nu.

> Det her driver mig til vanvid!
Det forstår jeg så godt.

> [...]
> er problemet. Jeg har også prøvet i både Opera, Firefox
> og Internet Explorer.
>
> Min Norton er forøvrigt en 2003 Home til XP.

Jeg har oplevet flere steder, hvor mit Visa kort, uden chip, ikke bliver
accepteret, især i USA, har også kontaktet et firma, og bedt dem om at
opdater deres betalingssystem- da min bank fortalte mig at det er det som
er problemet- men det kan/vil-gider de ikke, de fortalte mig blot at hvis
mit kort blev avist, ja så kunne jeg ikke handle hos dem.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jane

Dato : 13-07-04 19:05

jane skrev i <news:Xns9525B32A5E459nokvinFJrnDttehotmai@130.227.3.84>:

> Jeg har oplevet flere steder, hvor mit Visa kort, uden chip, ikke
> bliver accepteret, især i USA, har også kontaktet et firma, og bedt

Jeg har prøvet med mit visa (uden chip) og min mors visa
(med chip) så det er nok svært at tro det er problemet?

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 21-07-04 12:19

Jane wrote:

> Jeg har prøvet med mit visa (uden chip) og min mors visa
> (med chip) så det er nok svært at tro det er problemet?
>
> Jane

samme bank ?

--
regards, Peter Larsen

Fra : Jane

Dato : 21-07-04 10:37

Peter Larsen skrev i <news:40fe350f$0$179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> samme bank ?

Nej to forskellige. Men nu har jeg fået mail fra Symantec om at
de vil udføre ordren for mig, så det venter jeg nu på. Det er da
god service efter det endelig lykkedes mig at finde den rette
email at skrive til.

Jane
--
æbleskrog.dk