lokale krav til genladning
Fra : JSC

Dato : 13-07-04 12:13

Hej Gruppe

Jeg overvejer lidt at skulle i gang med et genladningskursus - Inden jeg
tager et kursus, er jeg interesseret i at høre lidt nærmere om kravene til
det lokale genladningen foregår i. Er der nogen som kan hjælpe??

Mvh.
Jørgen

Fra : Karsten Soelberg

Dato : 13-07-04 13:52

tjek http://www.timelapse.dk/forum/index.php og
http://www.riffeljagt.com/forum/code/ der finder du nogle gode forums
med en masse folk der kan fortælle dig alt om genladning

Fra : JSC

Dato : 14-07-04 07:54

"Karsten Soelberg" <nosler(fjern)@mail.dk> skrev i en meddelelse
> tjek http://www.timelapse.dk/forum/index.php og
> http://www.riffeljagt.com/forum/code/ der finder du nogle gode forums
> med en masse folk der kan fortælle dig alt om genladning

Takker

/Jørgen

Fra : Mopse1100xx

Dato : 13-09-04 19:16

køb en brugt natobunker så er du (næsten lovlig)