tv2 mobil alternativ
Fra : J.K.Arning

Dato : 13-07-04 09:56

Jeg er storforbruger at tv2 tekst tv nyheder på mobilen og nu
vil de se penge for den service .. jeg er ellers ikke bleg for at
betale for de ydelser jeg gerne vil have men her står jeg af ..

Kender i et alternativ til TTV S. 110 på mobilen ?

Regards

Fra : DaneX

Dato : 13-07-04 10:00

> Kender i et alternativ til TTV S. 110 på mobilen ?

Hvis du bor indenfor 3's netværk, så er deres service et absolut glimrende
alternativ.

www.3.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 13-07-04 10:09

DaneX wrote:

> Hvis du bor indenfor 3's netværk, så er deres service et absolut
> glimrende alternativ.
>
> www.3.dk

Ja .. jeg har enda en af deres telefoner liggende
i skuffen .. men hold da op en fuser .. det er en 616
og jeg hader den .. den minder mig om min første motorola
med klap .. "telefonboksen" .. intet kan få mig til at lægge
min t610 tilside til fordel for den rædsel.

men du har ret deres portal er nu ret fed .. telefonerne
er bare ræderlige.

Regards

Fra : DaneX

Dato : 13-07-04 14:08

> [...]
> min t610 tilside til fordel for den rædsel.
>
> men du har ret deres portal er nu ret fed .. telefonerne

3 har fået en ny NEC telefon i deres sortiment (også en Sony Ericsson, men
den er bare så ufattelig dyr!!).
Jeg siger ikke den er køn, men det er i det mindste ikke en klaptelefon
ligesom 616'eren er.
Prisen er 400,- billigere end 616'eren.

Link: http://www.3.dk/templates/Mobile.aspx?id=1199

Er du interesseret i at sælge din 616'er?
For jeg har nemlig overvejet at anskaffe mig sådan en.

/Martin

Fra : Søren Olesen

Dato : 13-07-04 10:13

J.K.Arning <spam@_remove_arning.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1089708984.30518.0@eunomia.uk.clara.net...
> [...]
> betale for de ydelser jeg gerne vil have men her står jeg af ..
>
> Kender i et alternativ til TTV S. 110 på mobilen ?

Du er ikke alene. Jeg ligeledes været flittig bruger at TV2s tekst-tv via
wap, men vil heller ikke betale for denne service.

Som alternativ findes JPs wapside, den er ikke så fyldestgørende som TV2s
tekst-tv man kan gå an i mangel på bedre.

http://wap.jp.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 13-07-04 10:19

Søren Olesen wrote:

> [...]
>
> Som alternativ findes JPs wapside, den er ikke så fyldestgørende som
> TV2s tekst-tv man kan gå an i mangel på bedre.

Tak for tippet .. siden er absolut hæderlig.

Regards

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 13-07-04 13:07

Hej J.K.

J.K.Arning wrote:
> [...]
> betale for de ydelser jeg gerne vil have men her står jeg af ..
>
> Kender i et alternativ til TTV S. 110 på mobilen ?

Jeg har et værre problem, da jeg sidder i Tyskland og bruger mit tyske
abonnement, fordi gprs-roaming er alt for dyr med Telmore & Co., men TV2
kan vel ikke fakturere det overfor et tysk abonnement, så der er kun en
fejlmelding ("Kontakt vores kundeservice på +45...", med internationalt
præfix!) jeg får.

Min "work-around" er at gå gennem Google's wap-søgemaskine der
konverterer www-sider til wap-browsere.

Hér får jeg følgende wap-adresse til ttv.tv2.dk:

<http://wmlproxy.google.com/wmltrans/h=de/g=/q=ttv.tv2.dk/s=0/u=http@3A@
2F@2Fttv.tv2.dk@2Ftekst.php@3Fside@3D100@26underside@3D2/c=0>

Den virker fint fra mit tyske abonnement der råder over et wap-flatrate
.

HTH.

Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de
Nur E-Mails mit "RE:" in "subject" werden gelesen.
Der læses kun e-mails med "RE:" i "subject".
Roaming in Dänemark - dänische Prepaid-Karte
http://www.prepaid-dk.de

Fra : Lukas Lunow

Dato : 13-07-04 14:00