Idéer til hundeseng
Fra : JSC

Dato : 13-07-04 08:22

Hej Gruppe

Min flatcoat (2 år) har et "problem" med tæpper. Hvis han kan få fat i et
tæppe/klud/håndklæde så skal han sutte på det i timevis til det er helt
gennemblødt - Det skyldes nok at han mistede moderen da han var 10 dage gl.
så der er nok et udækket behov!!??

Det betyder at et alm. hundetæppe ikke dure i praksis, det bliver slæbt
runde i huset/haven m.m. Så jeg er på udkik efter en egnet hundeseng som
lever op til følgende krav.

Slæbes ikke rundt
Betræk skal være let at vaske
Skal kunne holde til at blive våd/beskidt

Jeg har overvejet en af disse kuglesække (han har endnu ikke hugget
datterens sækkestol) - nogen erfaringer med disse??

Eller en "plasticbalje" med en et fastmonteret tæppe - nogen erfaringer med
noget sådanne.

Gode forslag modtages, da efteråret jo efterhånden har bidt sig fast...

Mvh.
Jørgen

Fra : BettinaP

Dato : 13-07-04 08:29

"JSC" <JSC@nospam.dk> wrote in message
> [...]
med
> noget sådanne.
>
> Gode forslag modtages, da efteråret jo efterhånden har bidt sig fast...

Jeg fik lavet en kuglesæk til Mocka for et års tid siden, hun slæbte også
konstant sine tæpper ud af plastikhundekurven og de var hurtigt splittet til
atomer. Men kuglesækken har godt nok vakt jubel. Da hun lige havde
gennemskuet hvad det nu var for en lyd den gav smed hun sig ned og "sækken"
var indtaget. Nu kan jeg så ikke være på besøg nogen vegne med sækkestole
uden Mocka straks mener, at det da må være hendes plads, men det er jo lidt
et positivt problem (så forsøger hun jo i det mindste ikke at få plads i
folks sofaer *G*)

Så jeg kan varmt anbefale en sækkepude..eller hvad det hedder

BettinaP

Fra : Broegger

Dato : 13-07-04 08:35

"BettinaP" og andre skrev news:cd0326$ibi$1@katie.ellegaard.dk:

> [...]

Koda blev hos sin mor til han var de 8 uger og han elsker også at sutte
i hans sutteklud. Så det er nok ikke helt ualmindeligt!

> Så jeg kan varmt anbefale en sækkepude..eller hvad det hedder

Jeg kan også anbefale en sådan!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : JSC

Dato : 13-07-04 13:55

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> konstant sine tæpper ud af plastikhundekurven og de var hurtigt splittet

Undlader Mocka at slæbe rundt med "kuglesækken??

> Så jeg kan varmt anbefale en sækkepude..eller hvad det hedder

Det lyder helt klart til, at det bliver næste forsøg på at undgå tilsavlede
tæpper over i hytten

Mvh.
Jørgen

Fra : BettinaP

Dato : 14-07-04 08:12

> "BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

> til
>
> Undlader Mocka at slæbe rundt med "kuglesækken??

ja, det har hun ikke engang forsøgt. Nogen aftener kan det tage hende en
evighed at få lagt sig "helt rigtigt" og det larmer pænt meget når man
forsøger at sove. Men hun flytter ikke rundt på den, tramper bare i det
uendelige *G*

BettinaP