eksperiment ;-) hvalpe online
Fra : JJ

Dato : 13-07-04 05:26

Hej

Her er lige et eksperiment, som en service til vores købere har vi valgt at
sende "live fra hvalpekassen" med webcam. De kære små er nu 5 dage gamle,
Problemet er at enkelte ikke kan åbne fuld billede, heller ikke efter at
have trykket F5 for at opdatere, og vi aner ikke hvorfor - vil i tage et kig
og fortælle om jeres oplevelse med "live webcam"?
www.lilanimas.dk og derefter webcam linket

På forhånd tak

Jonna

Fra : Eifelvuf

Dato : 13-07-04 06:32

"JJ" skrev d. 13-07-04 05:26 dette indlæg :
> Hej

***klip***

Hej.

Ingen problemer her, alt ser ok ud.

Windows NT.

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Tina Bjerregaard

Dato : 13-07-04 22:11

Her virker det not

Fra : qfha

Dato : 13-07-04 06:59

> [...]
et kig
> og fortælle om jeres oplevelse med "live webcam"?

------------

Det er muligt at se de små lækre.
Men jeg tror problemet består i, at enkelte ikke har installeret det som
skal til for at se webcam på deres pc. Sørg for de får det, så tror jeg
det virker.
mvh
qfha.

http://www.kandu.dk/

Fra : BettinaP

Dato : 13-07-04 08:25

"JJ" <jonna@lilanimas.dk> wrote in message
> [...]
kig
> og fortælle om jeres oplevelse med "live webcam"?

hihi, skøn ide
Måske er det deres java-version der ikke fungerer? her kører det i hvert
fald fint
(windows XP, java 1.4.1)

BettinaP

Fra : nusta

Dato : 13-07-04 10:54

"BettinaP" skrev d. 13-07-04 08:25 dette indlæg :

> "JJ" <jonna@lilanimas.dk> wrote in message

valgt

Jeg kan se de dejlige hunde fint.
Det er da en god idé I der har fået.

God vind fremover.

Med Venlig Hilsen

Nusta/Dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Pwh

Dato : 13-07-04 11:57

> vil i tage et kig og fortælle om jeres oplevelse med "live
> webcam"?
> www.lilanimas.dk og derefter webcam linket
>
> På forhånd tak
>
> Jonna

Virker fint hos mig, sjov ide forresten )

/Jens

Fra : Karina.

Dato : 14-07-04 09:19

Hej

Fin ide og fine live-bileder - såå ja, det virker okay her også

Held og lykke med de små..

Vh. Karina G.C.

Fra : karsten klaaby

Dato : 14-07-04 12:33

"klip
> www.lilanimas.dk og derefter webcam linket
>
> På forhånd tak
>
> Jonna

Hej

Hvad ligger prisen for sådan en drente på, den ser godt nok dejlig ud, og
jeg har da helt forelsket mig i den hvalp der har meget mørkt på
sig.........men vi står ikke lige og skal have ny hund nu, om et par år
vender jeg nok tilbage.

MVH Pia, der bare selv har en golden retriever på 6 år og bare synes det er
nogle skønne hvalpe

Fra : JJ

Dato : 15-07-04 19:14

Hej igen

Tak for jeres feedback. Nu har vi lidt at arbejde videre med.
Guldklumperne trives - de bliver 1 uge i morgen og har endnu ikke fået
primadonna nykker af at være moviestars

Hilsen Jonna