Telmore betaling
Fra : phk

Dato : 12-07-04 20:27

Hvad sker der når man får nyt Dankort (samme bank) - får man så stadig
betalt eller skal man rette på Telmores side?

--
Per, Esbjerg

Fra : Anders Lund

Dato : 12-07-04 20:51

phk wrote:
> Hvad sker der når man får nyt Dankort (samme bank) - får man så stadig
> betalt eller skal man rette på Telmores side?

Tænker du på automatisk optankning? Du skal ind og opdatere den.

Hvis du ikke opdatere den, vil den forsøge på det gamle kort, men da det
er udløbet, lykkes det ikke. Så får du en mail (og SMS?) om at der er
sket en fejl og det sikkert skyldes at du har fået nyt dankort. Så
skifter du kortet der.

Det var min oplevelse.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : N. Christensen

Dato : 13-07-04 20:18

> Tænker du på automatisk optankning? Du skal ind og opdatere den.
[..]
> Det var min oplevelse.

Ditto!

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : phk

Dato : 14-07-04 01:28

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er udløbet, lykkes det ikke. Så får du en mail (og SMS?) om at der er
> sket en fejl og det sikkert skyldes at du har fået nyt dankort. Så

OK - så kører det nok på det gamle kort endnu. Det duede vist 1 måned endnu
(men det er smidt ud).

--
Per, Esbjerg

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-07-04 10:11

phk skrev :
> "Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> OK - så kører det nok på det gamle kort endnu. Det duede vist 1 måned
endnu
> (men det er smidt ud).

Det gamle kort bliver afvist, når du har brugt det nye første gang.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/