Redigere adressebogen på pc
Fra : Christer Bo Christen~

Dato : 12-07-04 19:47

Hej gruppe

Spørgsmålet har nok været oppe før, men jeg har ikke kunnet finde det ved at
søge emnerne igennem..

Jeg har en SE Z600 og mangler et program på pc'en til at redigere min
adressebog. Jeg har allerede et program, men det synkroniserer bare mellem
outlook og Z600'eren. Det er ikke helt det jeg vil da der så kommer en masse
med som jeg egenligt ikke ønsker skal ligge og fylde i min telefon.

Er der nogen der kender sådant et program?

på forhånd tak.

Mvh
Christer

Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 12-07-04 19:55

Christer Bo Christensen wrote:

> [...]
> med som jeg egenligt ikke ønsker skal ligge og fylde i min telefon.
>
> Er der nogen der kender sådant et program?

Float's mobil agent er nok det bedste der findes.
Hent det her: http://fma.sourceforge.net/

Fra : Christer Bo Christen~

Dato : 12-07-04 20:43

> Float's mobil agent er nok det bedste der findes.
> Hent det her: http://fma.sourceforge.net/

Super... Jeg har lige prøvet det og det ser rigtigt godt ud.

Tak for hjælpen

Fra : Gryffe

Dato : 12-07-04 21:29

Apollo14 aka Kenneth Rugaard skrev:

> Float's mobil agent er nok det bedste der findes.
> Hent det her: http://fma.sourceforge.net/

Det ser godt nok imponerende ud, hvad det program kan! Jeg står foran at
skulle købe min første avancerede telefon (BT og behov for egentlig
fil-udveksling med PC), og jeg vil da sige, at det spiller en rolle at kunne
klare alting så nemt.

Har brugerne i gruppen kendskab til - og erfaringer med - tilsvarende
programmer til Nokia og Siemens?

Gryffe