Valg af router til trådløst netværk
Fra : jon

Dato : 12-07-04 14:32

Hej.

Jeg vil lave et trådløst netværk men er i tvivl om hvilken router jeg
skal vælge. Jeg har søgt på edbpriser.dk og søgt efter anmeldelser på
nettet, og er kommet frem til følgende alternativer: Belkin 54g og
Linksys WRT54g. Jeg ved bare ikke rigtig hvilken jeg skal satse på. Er
der nogen som har erfaring med disse? Er der nogen forskel på
performance eller er der hip som hap hvilken en jeg vælger?

Mvh Jon

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 12-07-04 14:53

jon wrote:

> [...]
> der nogen som har erfaring med disse? Er der nogen forskel på
> performance eller er der hip som hap hvilken en jeg vælger?

Hvis du læser lidt tilbage i gruppen, eller søger på wrt54g på
groups.google.com vil du finde en masse om den. Jeg har den selv, og
kan kun anbefale den, især pga muligheden for hacked firmware fra bla.
wifi-box (bruger jeg selv) og en af Sveasoft's
Du ka læse meget mere på http://www.linksysinfo.org/
Belkin'en aner jeg intet om :)

> Mvh Jon

/Bjarke

Fra : Anders Pedersen

Dato : 12-07-04 17:39

On 12 Jul 2004 06:31:56 -0700, jon wrote:

> [...]
> der nogen som har erfaring med disse? Er der nogen forskel på
> performance eller er der hip som hap hvilken en jeg vælger?

Når det er traadloest er gruppen
dk.edb.netvaerk.traaloest

denne grupper kun til når det er med kabel
--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen