Ø: noget om gør det selv
Fra : Thomas Kristensen

Dato : 11-07-04 20:52

Jeg ved ikke om der er nogen der kan hjælpe mig.
Jeg vil gerne bygge et bord og bænke sæt, og jeg kan ikke finde en side her
på nettet om hvordan man gør, med mål og alt det der.
Er der en der kan hjælpe mig med en side med der viser hvordan man gør.
På forhånd tak.

tkr@hus.dk

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 12-07-04 08:25

Thomas Kristensen skrev:

> Jeg ved ikke om der er nogen der kan hjælpe mig.

Du kan få lidt.

> Jeg vil gerne bygge et bord og bænke sæt, og jeg kan ikke finde en side her
> på nettet om hvordan man gør, med mål og alt det der.
> Er der en der kan hjælpe mig med en side med der viser hvordan man gør.

Du kan se meget ved at taste "bænkesæt" ind i www.google.dk

Men her da et par links, som du kan få idéer fra:

http://www.witre-danmark.com/kataloget/bord-b-nkes-t.htm

http://www.jb-maskiner.dk/DK-HYTTER-BORD-F2.htm

Den sidste her, må være noget for en rigtig gør-det-selv-mand

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : J W Nielsen

Dato : 12-07-04 17:16

Hej Thomas !
Man kan også benytte en lidt mere "lusket" metode:
Tag ud til en forhandler (byggemarked), bevæbnet med papir, blyant og
tommestok.
Mål op og tegn af !!!

Mvh
Jørgen