Q: Installering ad ADSL
Fra : Karsten

Dato : 06-05-01 06:52

Hej alle experter!

Jeg får installeret ADSL (NE2) i morgen. Det har været en lang ventetid for
os der bor i Helsinge og desværre kan vi kun vælge mellem TDC og TDC.
I Forbindelse med installering er jeg i tvivl om følgende:

- Jeg skal have 2 PCer på nettet-hvordan gør jeg nemmest det?(er i forvejen
i et simpelt netværk med
"TWISTED PAIR")
- Har endnu ikke modtaget ny E-mail addresse/adgangs kode- får jeg det i
morgen af teknikker?
- Findes der nogle gode links til opsætning/installering?-TDCs hjemmeside er
jo ikke noget at være imponeret af .

På forhånd mange tak for hjælpen

MVH
Karsten Horn

Fra : Christian Erritsø

Dato : 06-05-01 19:50

"Karsten" <khorn@city.dk> wrote in message
<snip>
> - Jeg skal have 2 PCer på nettet-hvordan gør jeg nemmest det?(er i
forvejen
> i et simpelt netværk med
> "TWISTED PAIR")
<snip>

De skal samles via en hub som så kan sættes til routeren

> - Har endnu ikke modtaget ny E-mail addresse/adgangs kode- får jeg det i
> morgen af teknikker?

Du får et ny abonnement sammen med din forbindelse, og når du
onlineregistrerer abonnementet vælger du selv din mail adresse.

> - Findes der nogle gode links til opsætning/installering?-TDCs hjemmeside
er
> jo ikke noget at være imponeret af .

www.tele.dk har intet med internet at gøre. Hvis du vil vide noget om
NetExpres, så skal du ind på www.netexpres.opasia.dk.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"