Billeder til 6 årige
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 11-07-04 19:31

Hejsa!!

Hvad kan en 6 årige pige lide at kigge på der kan hænge på hendes vægge??

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Cat

Dato : 11-07-04 21:16

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsende@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!!
>
> Hvad kan en 6 årige pige lide at kigge på der kan hænge på hendes vægge??

Spørg hende!

Min søn på (lige blevet) 7 ved det i al fald godt.

Tine

Fra : Mette

Dato : 12-07-04 09:33

"Cat" <ss.dd@ff> skrev i en meddelelse

> "Heidi Bojsen" <Heidi.bojsende@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Spørg hende!
>
> Min søn på (lige blevet) 7 ved det i al fald godt.

Min 5årige datter er heller ikke i tvivl: alt med barbie, prinsesser og frem
for alt HESTE!

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 12-07-04 10:31

"> Spørg hende!

> Min søn på (lige blevet) 7 ved det i al fald godt.
>
> Tine

Hejsa!!

Ja hun ved godt hvad hun kan tænke sig, men hendes værelse bliver lavet som
en overraskelse. Så der skal bare et enkelt billede op inden hun kommer hjem
fra ferie. Resten kommer hun til at være med til at bestemme!!

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-04 10:44

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsende@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan en 6 årige pige lide at kigge på der kan hænge på hendes vægge??

Vores datter er godt nok kun 4½ år, men hun er vild med især kattebilleder
og prinsessebilleder. Derudover de bedste af hendes tegninger, som er blevet
lamineret.
Så mit bud vil være billeder af hunde, katte, heste, delfiner, alt efter
hvilke dyr, pigen bedst kan lide.

Mvh. www.tjekmig.dk