Tegn for møntehden Mark
Fra : aneforsker

Dato : 11-07-04 14:54

Dette indlæg bragt i en tysk nyhedsgruppe og kan vist intereessere andre.

Hello!
flemming chr. nielsen wrote:

>Where do I find the old German Mark-unit as a font for my computer?

The sign can be found here.
http://www.signographie.de/cms/upload/pdf/SIGNA_GewWaehrZch_1.1.pdf

regards
Bernd

Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 11-07-04 16:13

Men jeg savner stadig et sted, hvorfra symbolet kan downloades og indsættes
i en tekstfil.

--
mvh.
Flemming Chr. Nielsen

Fra : Ole Andersen

Dato : 19-07-04 07:15

flemming chr. nielsen wrote:
> Men jeg savner stadig et sted, hvorfra symbolet kan downloades og indsættes
> i en tekstfil.

På den nævnte PDF er der fem forskellige Mark-tegn, og den femte ser ud
til at være et kursiveret stort M. Kunne du evt. bruge det?

--
Ole Andersen, Copenhagen, Denmark * http://palnatoke.org
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but