Hej
Jeg var lige inde hos Telmore for at opdatere min saldo, men nu har jeg op
til flere gange fået den besked, eller rettere de beskeder:
1. (den sædvanlige) Betaling med e-dankort er registreret osv. .....
2. (den usædvanlige jeg aldrig har oplevet før): "Der er sket en fejl i
transaktionen - der er en fejl hos indløser - prøv igen eller betal på anden
måde" (eller noget i den retning)
Jeg vil blot lige høre om jeg er den eneste, der oplever dette med e-dankort
her til morgen, eller i det hele taget?
Kontaktede naturligvis Telmore, hvor svaret var, at der ikke var noget galt
med deres indbetalingsside, hverken i går eller i dag, så jeg måtte bare
prøve igen.
dog, efter at have prøvet 10 gange ca. på mine forskellige numre hos
Telmore, vil jeg lige høre jer! Hvis der altså er nogle der eks. lige har
været inde at betale. tilsidst prøvede jeg bare med en krone, blot for
forsøgets skyld, men fik samme besked med rød tekst hver gang.
Når der står der er en fejl hos indløser, når man er ved at betale, skal
dette så ikke betragtes som Telmore der er en fejl ved...., altså at det er
Telmore der er indløser? For det er vel ikke mig der indløser pengene....
jeg betaler blot
Der er selvfølgelig dækning på min konto og jeg har betalt med e-dankort et
hav af gange, så ville bare lige høre om nogle af jer får samme besked.
På forhånd tak og god søndag
mvh
stronger