Legehus link?
Fra : Søren Kappel

Dato : 11-07-04 00:14

Hejsa

Jeg søger tegninger af gør det selv legetårne, legehuse, vipper og gynger.
De skal selvfølgelig være "sikre" at lege på/i. Kan ikke finde noget nogen
steder.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Søren Kappel

Efter jeg er holdt op med at være så
selvglad, så er jeg sq blevet en helt fin fyr.

Fra : Karsten K

Dato : 11-07-04 09:23

På denne side er der mængder af gode råd og vejledninger. De har netop haft
tegning af super legehus i 2 plan.
God arbejdslyst.
http://www.goerdetselv.dk/

KK