tegn for møntenheden Mark
Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 10-07-04 16:25

Ved nogen, hvor man kan finde en skrifttype, der indeholder tegnet for den
gamle møntenhed Mark. I så fald er jeg taknemmelig for et praj.

--
mvh.
Flemming Chr. Nielsen

Fra : P.E. Nikolajsen

Dato : 10-07-04 19:16

Prøv www.akacia.dk og punktet gotiske fonte.

Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 10-07-04 19:38

Tak for oplysningen - men det er jo lidt meget at betale kr. 348 for alle
varianter af den gotiske skrift, når man bare skal bruge et enkelt tegn.
mvh.

Fra : Daddy

Dato : 11-07-04 09:30

Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 11-07-04 11:53

Tak igen - men det hjælper jo ikke, når jeg skal indsætte mark-symbolet i et
dokument - a la £, $, € osv. Og jeg har ikke programmer til at hente et
enkelt bogstav ud af en PDF-fil.

Fra : Daddy

Dato : 11-07-04 12:44

skrev i en meddelelse news:40f11c14$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Tak igen - men det hjælper jo ikke, når jeg skal indsætte mark-symbolet i
et
> dokument - a la £, $, € osv. Og jeg har ikke programmer til at hente et
> enkelt bogstav ud af en PDF-fil.

Hej Flemming,
Jeg beklager, at jeg ikke læste dit indlæg ordentligt, før jeg svarede

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS! Fjern dyret fra min Emailadresse