Parallelkabel
Fra : J.Nielsen

Dato : 06-05-01 00:15

Hej gruppe
Jeg har konstrueret et "parallelkabel" mellem to maskiners LPT-porte, og i
Windows-commander er der et program der hedder "Kabelforbindelse til anden
PC". Men programmet siger kabelfejl.
Er der nogle der kan hjælpe med et skema på sådan et kabel. Det jeg har
monteret efter er åbentbart forkert.
På forhånd tak.
J. Nielsen

Fra : Lars J.H

Dato : 06-05-01 00:30

Sammenlign evt. dit kabel med http://sunsite.dk/hwb/ca_InterLink.html

--
mvh Lars J.H

Fra : J.Nielsen

Dato : 07-05-01 22:20

Hej Gruppe
Jeg takke for det præcise og hurtige svar. Nu virker parallelkablet og jeg
kan overføre data med 45-46 kbytes/s. Det er ok.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 06-05-01 12:44

Hvis Du ikke har installeret IPX-protokollen, vil den melde 'Kabel afbrudt'.

Læs mere om direkte kabeltilslutning her:

http://www.winhelp.dk/95d20.htm

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 650 vitser!!!)