Gæstebog?
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 09-07-04 21:32

Hejsa

Jeg kan godt se der er et indlæg længere nede som også handler om gæstebog,
men det er ikke helt det samme jeg vil spørge om.

På min gamle side lå min gæstebog i en iframe, men hvis den samme iframekode
bliver cut'n'pastet over i FP, virker den ikke...

Nogle der har erfaringer med at implemtere en gæstebog i et FP univers ?

Bogen skal ligge på denne side www.bolettes.dk

På forhånd tak

Bolette

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-07-04 03:04

Husk at skifte til kode visning inden du "paster" html.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 10-07-04 20:29

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Husk at skifte til kode visning inden du "paster" html.

Det har jeg gjordt, men det virker fortsat ikke, nu er jeg ikke pokkers
meget haj på det her FP, jeg rodede bare med den gamle side som var kodet i
hånden, men nu ville "madammen" selv , og så fik hun FP og lege med, nu
er hun så endr som den ondeste spørgejørgen, og jeg fatter bare MINUS af FP

Så hvis nogle har et skudsikkert eksempel på noget ifram i FP bliver der
klappet den ondeste hånd herfra ...

// Kim

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-07-04 03:16

Nemt. Insert | Inline Frame.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 11-07-04 09:40

> Nemt. Insert | Inline Frame.

Av, den skal jeg nok lige have med skeer...

Dette er den gamle kode der virkede, når jeg smider den ind i FP sker der
intet udover den bare skriver koden på siden:

<iframe width=680 height=600
noresize scrolling=auto frameborder=0 marginheight=0 marginwidth=0
src="http://sider der linkes til</iframe>

Når jeg slår koder til i FP får jeg kun et <p> tag til at starte med, og
jeg smider koden ind efter det.

Hvad gør jeg galt ?

Kim

Fra : Jens Peter Karlsen