Nogen der har lyst til kattetræf i Randers~
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 09-07-04 20:19

Er der nogen der har lyst til et kattetræf - det har jeg nemlig, helt
frygteligt meget lyst faktisk.

Der er ingen der siger det skal være lige her og nu, det kunne også være i
september eller senere, jeg ville bare lige vende forslaget.

Jeg vil gerne lægge hus (lejlighed) til et lille kattetræf hvis det har
interesse. Jeg bor i Randers og som de fleste ved er jeg mor til Gizmo,
Freya og Devi, der alle tre er mega sociale og gerne gnider huden af
gæsterne

På grund af lejlighedens størrelse har jeg max plads til fem mennesker -
udover mig selv, hvis vi også skal kunne gå rundt. Jeg har før mestret at
have ti mennesker til bords, men så kunne man heller ikke meget andet end at
sidde ved bordet.

Så sig endelig til hvis der er nogen der har lyst - så kunne vi jo vende et
par datoer. Hvis der er andre der, ligesom mig, ikke har ferie her i den
danske sommer kunne det jo endda blive snart. Jeg har træf-abstinenser.

Mvh Tina - og trekløveret
--
www.1001kat.dk
- nu med webshop!!

Fra : Kate

Dato : 11-07-04 21:44

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in

> Er der nogen der har lyst til et kattetræf - det har jeg nemlig, helt
> frygteligt meget lyst faktisk.

Desværre er det lige lovligt langt at tage for et træf, ellers kunne
det da være hyggeligt sådan at se nogle af jer fra det jydske. Har kun
mødt én, nemlig Mette som jeg fik Mowsen fra

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 11-07-04 22:06

Kate skrev i en meddelelse...

> Desværre er det lige lovligt langt at tage for et træf, ellers kunne
> det da være hyggeligt sådan at se nogle af jer fra det jydske. Har kun
> mødt én, nemlig Mette som jeg fik Mowsen fra

Pudsigt nok var det også Mette der var vært ved mit allerførste kattetræf
sidste sommer - det er altså læææænge siden nu

Men du har ret, det er et stykke vej at rejse for et kattetræf, du må jo
give lyd fra dig hvis du er på de jyske vover af andre grunde, så holder vi
da bare et to-mandstræf

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- nu med webshop!!

Fra : Kate

Dato : 14-07-04 19:51

> Pudsigt nok var det også Mette der var vært ved mit allerførste
> kattetræf sidste sommer - det er altså læææænge siden nu

Guuud ja, det var det jo også. I pralede jo med at ha' set Mowsen inden
jeg havde. Da havde hans vidst ikke engang skiftet navn endnu

Desværre kommer jeg ikke på Randers-kanten mere. Min farmor som
boede/bor udenfor Randers er kommet på plejehjem så besøgene er yderst
sjældne da hun ikke synes at kunne huske mig mere