hvilken farve
Fra : Lene Vang

Dato : 09-07-04 16:03

Hejsa alle
Min kammerat har lige fået en lille killing på nu 14 uger. han siger at den
er sort. men jeg syntes nu mere den ser brun ud.

Hvad siger I????

http://www.muss.dk/gallery/index.php?cat=4

jeg syntes også at jeg kan ane nogle striber i pelsen

Hilsen Lene Vang

---

Fra : Pia Nave

Dato : 09-07-04 16:16

Lene Vang wrote:
> Hejsa alle
> Min kammerat har lige fået en lille killing på nu 14 uger. han siger at den
> er sort. men jeg syntes nu mere den ser brun ud.
>
> Hvad siger I????

Hej Lene

Jeg siger nu også den er sort
De kan altså godt se lidt brune ud i pelsen (eller rettere i under-pelsen),
selvom de er sorte - det gør min i al fald

> jeg syntes også at jeg kan ane nogle striber i pelsen

Min lille sorte hunkat (huskat) havde også striber da hun var mindre
(hendes mor og mormor var rundstrikket misser . Hun er dog vokset
fra dem.....hvis man kan sige sådan Hun har dem i al fald ikke mere!

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Britta Sørensen

Dato : 09-07-04 23:18

"Lene Vang" <lenevangSLET@MIIIIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad siger I????
>
> http://www.muss.dk/gallery/index.php?cat=4
>
> jeg syntes også at jeg kan ane nogle striber i pelsen

Hej Lene,

jeg vil helt sikkert også sige din smukke killing er sort, med en anelse
"striber" kaldet:
Gost Marks, de skal nok forsvinde når den bliver lidt ældre, det plejer de
at vokse fra !

Mange hilsner Britta