Bundkort og CPU?
Fra : M & M - erstat xx me~

Dato : 09-07-04 08:31

Hvad skal man købe? Asus kort med en Intel P4 cpu?
Skal bruges til spil, internet, billedbehandling og kontorsoftware.

Mvh.

OP

Fra : Leony

Dato : 09-07-04 13:00

"M & M - erstat xx med dk" <info@helseservice.xx> skrev i en meddelelse

> Hvad skal man købe? Asus kort med en Intel P4 cpu?
> Skal bruges til spil, internet, billedbehandling og kontorsoftware.

AMD giver bedste ydelse til prisen.

Hvad vil du ofre?
Hvad har du i forvejen?

Hvis dit nuværende grej er af ældre dato, så skal du måske have nye RAM,
PSU, evt grafikkort osv.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : M & M - erstat xx me~

Dato : 09-07-04 13:10

> AMD giver bedste ydelse til prisen.
> Hvad vil du ofre?
> Hvad har du i forvejen?
> Hvis dit nuværende grej er af ældre dato, så skal du måske have nye RAM,
> PSU, evt grafikkort osv.

Skal have samlet en komplet PC, de andre dele er jeg ikke i tvivl om, det er
lige
bundkort og cpu som jeg er i tvivl om.........Derfor er det udelukkende MB
og CPU
jeg ønsker responds angående. Det skal være en god ydelse, ikke dual system
og pris
ikke afgørende.

Mvh

OP

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 09-07-04 16:44

Et http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=310545&kat= bundkort og
http://bj-trading.dk/dk/info.asp?varenr=AMD-64-3200 Cpu eller tilsvarende
cpu til ca. 1300kr i 512kb 2800+ udgaven ville jeg anbefale. Men du kan også
vælge det nye i915 Intel chipsæt og en prescot cpu. Men de er dog primært
beregnet til dual mener jeg. De hedder i915G, i915P dog ved jeg ikke hvad
endebetgnelserne står for og de er vist noget dyrere end amd64 systemet.

Mvh Jacob