Autostol steg 1300 kroner i pris på 1 år ?~
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 08-07-04 19:41

Vi er ved at se på ny autostol og valget står mellem en Rømer King
TS/Quickfik og BeSafe iZi Comfort. Stolene er begge testet hos FDM og
har opnået lige god bedømmelse, men prisen er - måske - temmelig
forskellig.

Rømer King koster ca 16-1700 kroner, mens BeSafe-prisen måske er
temmelig meget højere.

Jeg har et katalog fra Kære Børn fra 2003, hvori BeSafe-stolen koster
1599 kroner, men på Kære Børns hjemmeside koster stolen Kr. 2.899 kroner
!!!
Den prisforskel fatter jeg simpelthen ikke, men da man ikke tager
telefonen hos Kære Børn kan jeg ikke få oplyst den rigtige pris.

Derfor: Er der nogen, som ligger inde med et Kære Børn 2004-katalog og
kan oplyse katalogprisen på BeSafe Izi Comfort ?

På forhånd tak

Henriette

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-07-04 20:43

Fischer & Døssing wrote:
> Derfor: Er der nogen, som ligger inde med et Kære Børn 2004-katalog og
> kan oplyse katalogprisen på BeSafe Izi Comfort ?

Nope sorry.

Men her koster den 1699,-
http://www.layette.dk/shop/default.asp?ProductID=346

Dem her har den også til 1699,-
http://www.onskeborn.dk/

Og her koster den kun 1599,-
http://www.babysamshop.dk/shop/productinfo.asp?id=857

Så "Kære Børn" er vist ret galt på den, eller også er basis for massiv rabat
hos dem.....

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-07-04 20:51

Fischer & Døssing skrev bl.a.:
> Vi er ved at se på ny autostol og valget står mellem en Rømer
> King TS/Quickfik og BeSafe iZi Comfort. Stolene er begge
> testet hos FDM og har opnået lige god bedømmelse, men prisen
> er - måske - temmelig forskellig.

Fortæl lige hvilken stol du har købt. Jeg skal også ud at købe
stol i nær fremtid. Jeg har planer om at købe en RÖMER King TS+

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 08-07-04 21:00

Lars Raaby wrote:

> Fortæl lige hvilken stol du har købt. Jeg skal også ud at købe
> stol i nær fremtid. Jeg har planer om at købe en RÖMER King TS+

Det skal jeg nok. - Vores børn har vist også ca. samme alder

Henriette Døssing

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-07-04 08:03

Fischer & Døssing skrev bl.a.:

> Det skal jeg nok. - Vores børn har vist også ca. samme alder

Jeps. ;)))

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : karsten klaaby

Dato : 09-07-04 14:43

> Derfor: Er der nogen, som ligger inde med et Kære Børn 2004-katalog og
> kan oplyse katalogprisen på BeSafe Izi Comfort ?
>
> På forhånd tak
>
> Henriette

Hej
Ja jeg ligger inde med et katalog.
Besafe IZI kid koster 2899; og BeSafe IZI comfort koster 1699; i Kære børn
2004.

MVH Pia

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 09-07-04 16:04

karsten klaaby wrote:

> Besafe IZI kid koster 2899; og BeSafe IZI comfort koster 1699; i Kære
> børn 2004.
>
> MVH Pia

Tak.

Henriette Døssing