Chihuahua legeven søges.
Fra : Johnny Louis

Dato : 08-07-04 18:46

Hej.
Jeg har en lille elskelig Chihuahua tæve på 7 måneder og 1500 gram der i
Århus søger sig en legekammerat.
Jeg forestiller mig at du bor i eller omkring Århus og også har en lille
hund der lejlighedsvis kunne trænge til en legekammerat, så kunne vi
skiftes til at besøge hinanden og få os en hundesnak og se de små lege.
Jeg har en indhegnet have til når vejret er godt.

Rita Louis

Fra : Nana Sørensen

Dato : 09-07-04 00:56

Øøøv da... Jeg bor i Rødovre på sjælland, men ellers havde jeg en lille vuf
der er frisk.

Held og lykke. Håber at den lille chi finder en ven.

Mvh. Nana

Fra : Johnny Louis

Dato : 09-07-04 18:34

Nana Sørensen <dodo20038@tiscali.dk> wrote:

> Øøøv da... Jeg bor i Rødovre på sjælland, men ellers havde jeg en lille vuf
> der er frisk.
>
> Held og lykke. Håber at den lille chi finder en ven.
>
> Mvh. Nana

Skulle du komme forbi Århus skal du da være velkommen, hun har også en
Chihuahua legekammerat fra Sønderborg der har været på besøg.

Men det ville jo være nemmere og mere regelmæssigt hvis vi kunne finde
en her i omegnen.

Rita Louis

Fra : nusta

Dato : 09-07-04 19:08

"Johnny Louis" skrev d. 08-07-04 18:46 dette indlæg :
> [...]
lege.
> Jeg har en indhegnet have til når vejret er godt.

Hej Bette.

Jeg vil gerne komme og leje med dig. Jeg komme og besøger dig engang
sidst i Juli. Men jeg får lige min mor til at ringe til din mor og far.

Med Søsterlig Hilsen

Minka

http://www.kandu.dk/

Fra : Johnny Louis

Dato : 09-07-04 20:10

> [...]
>
> Jeg vil gerne komme og leje med dig. Jeg komme og besøger dig engang
> sidst i Juli. Men jeg får lige min mor til at ringe til din mor og far.

Hej Søster Minka.

I skal være så hjertelig velkommen det var hyggeligt at besøge jer oppe
i badebyen, så jeg vil glæde mig meget til at se jer igen.
I øjeblikket går jeg til træning og har næsten lært at jeg ikke må gø af
alt og alle der går forbi.

Bette B.