Router Hvilken??
Fra : The Grif

Dato : 08-07-04 17:03

Hej
Jeg har tænkt lidt på at købe en router til et hjemmenetværk
bestående af to PC´er.
Den skal virke som deler af Internet forbindelse 512/128
og så som firewall. Jeg er lidt inde i hvordan man sætter den op
men det gør bestemt ikke noget at den bruger venlig, men stadig
virke som en solid firewall.

Hvilken er bedst til dette formål??

--
Mvh.....
<<< Lasse The Grif >>>

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-07-04 17:52

The Grif wrote:

> Hvilken er bedst til dette formål??

Vælg frit fra hylderne. Den største forskel ved produkterne til
SOHO-markedet er udformningen af kassen og navnet

Jesper G. Poulsen

Fra : GHOST

Dato : 09-07-04 07:29

Hej jeg bruger en D-link 604 4 port den køre fint køre med 3 computer på den
og den er nem at sætte op, før kørte jeg med en D- link 804 men den let svær
at sætte op synes jeg så den lækker i skuffen nu.

MVH Jan.

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 09-07-04 22:15

GHOST skrev:
> ...så den lækker i skuffen nu.

Er den blevet utæt???

-------
Tomas

Fra : GHOST

Dato : 10-07-04 17:40

Hej, for at Tomas Christiansen skal kunne forstå det så mente jeg lægge den
i skuffen,undskyl stavefejl.
MVH Jan