Selskabslokaler i Århus eller omegn!
Fra : SB

Dato : 08-07-04 15:37

Hejsa

Vi søger et hyggeligt selskabslokale i Århus eller omegn (op til ca. 50 km).
Det skal være muligt selv at bestemme kokken. Det må meget gerne være
hyggeligt, eller have en dejlig beliggenhedores bryllup (august næste år!)

Er der nogle der lige kender sådan et??? Vi har nemlig ikke selv kunnet
finde et

//Rikke og Søren

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-07-04 16:49

"SB" <bay@cool.dk> writes:

> [...]
>
> Er der nogle der lige kender sådan et??? Vi har nemlig ikke selv kunnet

Desværre kender jeg ikke selv nogen, men jeg kan da give et par
henvisninger.

For det første, så kan du prøve at spørge i dk.forbruger. Ellers er
der bryllup.dk, der har et meget aktivt debatforum. Men generelt er
det en god ide at skrive hvor mange mennesker det er til.

Alternativt kunne du måske bruge en spejderhytte, det kender jeg flere
der har gjort med stor succes. Så er det også muligt at invitere
gæsterne til at overnatte. Og så ligger de typisk i ret hyggelige
omgivelser. Dem kan du finde ved at søge på de store
spejderorganisationers hjemmesider.

Jeg håber I finder noget godt og får jer et hyggeligt bryllup.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Søren M

Dato : 08-07-04 21:03

I news:ur7rmmrd3.fsf@trinekc.dk, skrev Trine Kornum Christiansen :

> [...]
> gæsterne til at overnatte. Og så ligger de typisk i ret hyggelige
> omgivelser. Dem kan du finde ved at søge på de store

du kan evt søge på www.hyttefortegnelsen.dk/ den indenholder alle hyttter
der kan lejes og du kan søge specifikt på dine krav..

giv den et forsøg også selv om du ikke er spejder

held og lykke
--
---
Søren M

Broadly speaking, the short words are the best, and the old words best of
all.
Sir Winston Churchill

Fra : Nette

Dato : 08-07-04 21:01

"SB" <bay@cool.dk> skrev

> Er der nogle der lige kender sådan et??? Vi har nemlig ikke selv kunnet
> finde et

Jeg ved at der "i gamle dage" lå noget der hed "Pejsestuen" nede bag Århus
sporvejes servicebutik på Banegårdsplads.
Man skulle ind gennem gården og op af nogle trapper. Et rigtig hyggeligt
sted med et godt køkken. Men om det eksisterer mere, det aner jeg ikke.

Ligeledes ved jeg at Boligforeningen Ringgården har noget ude i Trige, der
hedder Oasen. Der er et par gode lokaler og et køkken. Og de lejer ud til
andre end boligforeningens medlemmer.
Jeg kender dog ikke priserne.

Held og lykke med det og tillykke da

Nette

Fra : René

Dato : 11-07-04 16:57

hejsa.

vi har været til en del fester i gl. harlev forsamlingshus. Det er et rigtig
hyggeligt sted synes vi. Men for at leje det mener jeg at man skal lade dem
sørge for maden, men er ikke sikker. Ellers kan i da prøve at ringe til
boligforennigerne i århus de har da lokaler men ved ikke om de lejer dem ud
til nogen der ikke bor i deres boligforenening. Vi lejede et fælleshus i
stavtrup til vores igennem vores venner det var en stor succes og et rigtig
hyggeligt sted med masser af grønne arealer. Det hedder stavtruovængets
fælleshus og tilhører viby boligforening så i kan da prøve at ringe til dem.
Held og lykke

--
MVH René & Mette

www.golf2.dk