Cookie til password og brugernavn
Fra : mv

Dato : 08-07-04 09:31

Hej
Jeg har brug for opskriften på en cookie der husker folks
brugernavn og password når de har sat et hak i en checkbox.
Jeg er ikke særlig øvet, så jeg har brug for en simpel løsning.
mv

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : *XxX*

Dato : 08-07-04 13:41

Din simple løsning kan du læse dig til på HTML.dk som du selv reklamerer
for.

der tjekkes om din checkbox er udfyldt hvis den er så skal brugernavn og
kode gemmes i en cookie, så når folk prøver at logge ind tjekker din side om
der er nogle cookies med brugernavn og kode og hviis der er bliver clienten
sendt direkte videre.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 08-07-04 15:10

mv wrote:

> Jeg har brug for opskriften på en cookie der husker folks
> brugernavn og password når de har sat et hak i en checkbox.
> Jeg er ikke særlig øvet, så jeg har brug for en simpel løsning.

Det kan til nød accepteres, at et brugernavn gemmes i en cookie, men
passwords bør aldrig gemmes på klienten, hvis det ikke krypteres først.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Min bror søger et møbleret værelse i Kbh. til fremleje fra 1.september til
31.december. Han er politimand i Kbh. Er du interesseret, så skriv til mig.