Kan i anbefale et godt anti-virus program.
Fra : Benny Jensen

Dato : 08-07-04 00:37

Hej
Jeg har opdaget at mit Panda anti-virus program udløber i nær fremtid. Da
priserne på forlængelse er for høje efter min smag, så ønsker jeg et nyt
AVP. Det skal være med daglig auto opdateringer og undersøgelse af al
e-post, som jeg sender og modtager.
På forhånd tak.
Benny

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-07-04 23:44

AVG http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : John

Dato : 07-07-04 23:48

> [...]

> priserne på forlængelse er for høje efter min smag, så ønsker jeg et nyt
> AVP. Det skal være med daglig auto opdateringer og undersøgelse af al

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2456766/

Mvh John

Fra : als

Dato : 08-07-04 04:56

"Benny Jensen" skrev d. 08-07-04 00:37 dette indlæg :
> [...]
nyt
> AVP. Det skal være med daglig auto opdateringer og undersøgelse af al

Prøv BullGuard med firewall gratis i 2 mdr:
http://www.bullguard.com/tracking.aspx?affiliate=spywarefridk&url=http:/
/www.bullguard.com/dk/2

http://www.kandu.dk/

Fra : KT

Dato : 11-07-04 14:27

"Benny Jensen" <benny333@tiscali.fjerndetteord.dk> wrote in message
> [...]
> priserne på forlængelse er for høje efter min smag, så ønsker jeg et nyt
> AVP. Det skal være med daglig auto opdateringer og undersøgelse af al

www.nod32.com er über! (se
http://www.virusbtn.com/vb100/archives/products.xml)

Mvh Kim

Fra : Zup Zuip

Dato : 11-07-04 17:42

KT wrote:

> www.nod32.com er über! (se
> http://www.virusbtn.com/vb100/archives/products.xml)

Jep, det kan VARMT anbefales.

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 11-07-04 15:21

> [...]
> priserne på forlængelse er for høje efter min smag, så ønsker jeg et nyt
> AVP. Det skal være med daglig auto opdateringer og undersøgelse af al

Du kunne jo prøve at kigge på Norman Virus Control. Den har godt nok ikke
daglige opdateringer, mener jeg. Du kan læse mere om den på www.norman.com -
og så findes den på dansk, hvis du foretrækker det. Har set den til download
for omkring 315 kr. incl 3 års opdatering af virusdef.