Hjælp... mørk skærm
Fra : James

Dato : 05-05-01 22:35

Hej NG.
Jeg har et problem med min skærm, den er alt for mørk.
Skærmem er en Goldstar studioworks 76i.
For at jeg bare skal have en nogen lunde normal skærm skal både contrast og
brightness stå på 100 %, men den måtte stadigvæk godt blive lidt lysere. Jeg
har prøvet med et program der heder Powerstrip, men det er ikke godt,
resultatet er lige til at kaste op af. Har også prøvet at sætte min maskine
til en anden skærm og ingen prob der.
Kunne godt tænke mig at høre om der er andre der har haft noget alla samme
problem med en goldstar eller andre skærme for den sags skyld. Nogen forslag
til at løse problemet ville jeg selvfølgelig blive MEGET glad for.
Kunne det evt. være nogle nye driver der skal til ? hvis ja hvor kan de
hgentes?

På forhånd TAK

Min computer:
Athlon 600
Asus K7V
Asus Gefore GTS 2

- James

Fra : Seriel Needed

Dato : 05-05-01 22:48

Hej James

Prøv lige først at opdate drivere, det kunne være...........

jeg havde det samme problem med min HP 15 tommer skærm ( jeg fik den
gratis ), jeg prøvede også med drivere, og alt muligt. Til sidst fik
jeg en radiomekaniker til at skrue op for lyset

En sidste udvej.........

mvh

Camry