optimize
Fra : pepss

Dato : 07-07-04 17:37

Hejsa NG

jeg har en MySql database hvor jeg sletter og rettet meget i derfor skal jeg
tit optimere mine tabeller.
det gør jeg nu i phpMdmin men det ville jo være letter hvis jeg kunne gøre
det i en "oprydnings runde" jeg køre hver dag.
jeg har fundet ud af hvordan jeg optimere mine tabeller men hvordan finder
jeg ud af vilken tabeller der skal optimeres?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-07-04 00:50

"pepss" <olefriis@privat.dk> wrote in

> [...]
> jeg har fundet ud af hvordan jeg optimere mine tabeller men
> hvordan finder jeg ud af vilken tabeller der skal optimeres?

Du kan enten vælge at gøre det ved dem alle eller ved dem der skrives
og slettes meget i. Det er en afvejning af fordele og ulemper i
forhold til hvad du får ud af det og hvor meget tid/resource du
bruger på det.

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"

Fra : pepss

Dato : 08-07-04 16:50

"Henrik Stidsen" skrev
> [...]
> og slettes meget i. Det er en afvejning af fordele og ulemper i
> forhold til hvad du får ud af det og hvor meget tid/resource du

Tak for dit svar! det vil jeg da lidt tænke lidt over!