Acne Ar
Fra : Lasse Nygaard

Dato : 07-07-04 17:12

Davs

Jeg har fået Roaccotan (Accutin) i noget tid nu, og bumserne er faktisk
forsvundet. Så jeg har droppet dem i dag! (Gad ikke mere, da bivirkningerne
begyndte at blive for meget. Kunne ikke bruge mine kontaktlinser særlig
godt, og blev meget let syg) Men jeg er også tilfreds med resultatet.

MEN, jeg har fået lidt ar, ikke så meget, men lidt irriterende.
Kommer jeg nogensinde af med dem? Med tiden? Eller kan jeg købe noget
produkter som kan forbedre det?

På forhånd tak

Hilsen
Lasse

Fra : Spangkuk

Dato : 08-07-04 09:43

"Lasse Nygaard" <someone@microsoft.com> skrev

> MEN, jeg har fået lidt ar, ikke så meget, men lidt irriterende.
> Kommer jeg nogensinde af med dem? Med tiden? Eller kan jeg købe noget
> produkter som kan forbedre det?

Dem slipper du ikke af med. De vil med alderen fremstå
mere og mere tydeligt som bittesmå "kratere" i huden. De
er sædvanligvis ikke misfarvede, såsom lyserøde eller brune
som man ser på eks. mange op-ar.

Om man kan forbedre det ? Det kan jeg ikke svare på, men
det første svar der faldt mig ind, var pudder....meeeeen....det
er jo nok lidt ekstremt...

Spang

Fra : tele.dk

Dato : 11-07-04 01:18

Jeg mener atkende et produkt, som kan fjerne dinear, og jeg kender ihvert
fald et, som er meget godt til at fjerne bumser, uden bivirkninger.
Desværre ønsker firmaet, som fremstillerikke deres navn eller produktets
navn nævnt i offentlige nyhedesgrupper.
Hvis du ønsker yderligere information, er du meget velkommen til at skrive
til:

je@worldweel.com

Jan

Fra : G.B.

Dato : 11-07-04 13:22

"tele.dk" <jj@ww.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> bivirkninger. Desværre ønsker firmaet, som fremstillerikke deres navn
> eller produktets navn nævnt i offentlige nyhedesgrupper.

Derfor kunne du måske godt sige, hvilke stoffer det drejer sig om?

> Hvis du ønsker yderligere information, er du meget velkommen til at
> skrive til:
> je@xxx.com

Skjulte reklamer er nemlig ikke velsete. Det har du iøvrigt fået at vide
før.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : tele.dk

Dato : 12-07-04 00:53

Det beklagerjeg, det skal ikke gentage sig.
Skjult reklame? Tja, måske, jeg vil i hvert fald ophøre med at skrive til
denne gruppe, og formodentlig også ophøre med at læse den.

Fra : G.B.

Dato : 12-07-04 03:32

"tele.dk" <jj@ww.com> skrev i meddelelsen news:40f1d2ce$0$221
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> denne gruppe, og formodentlig også ophøre med at læse den.

....Hulk, hikst...

Fra : G.B.

Dato : 11-07-04 22:55

"Lasse Nygaard" <someone@microsoft.com> skrev i meddelelsen

> MEN, jeg har fået lidt ar, ikke så meget, men lidt irriterende.
> Kommer jeg nogensinde af med dem? Med tiden? Eller kan jeg købe noget
> produkter som kan forbedre det?

De forsvinder med tiden (måneder til år alt efter grad). Du kan bare bruge
en god, mild sæbe og måske lidt fugtigheds-halløj.

Fra : Spangkuk

Dato : 12-07-04 07:42

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev

> De forsvinder med tiden (måneder til år alt efter grad). Du kan bare bruge
> en god, mild sæbe og måske lidt fugtigheds-halløj.

Njaee...ikke helt sandt. De "forsvinder" ikke, de bliver blot
mindre synlige i en årrække, men vil med alderen igen træde
tydligere frem....

Spang

Fra : G.B.

Dato : 12-07-04 17:43

"Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> skrev i meddelelsen

> Njaee...ikke helt sandt. De "forsvinder" ikke, de bliver blot
> mindre synlige i en årrække, men vil med alderen igen træde
> tydligere frem....

OK, man lærer noget nyt hver dag. Men måske kan man fjerne ar med laser -
er der ikke noget om det?

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 13-07-04 15:10

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message
> "Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> skrev i meddelelsen

> OK, man lærer noget nyt hver dag. Men måske kan man fjerne ar med laser -
> er der ikke noget om det?

Det er altså ikke sådan nogen voldsomme nogen. Huden mærkes "glat"... Jeg
tror det er under huden?

Hilsen
Lasse