Ros til TDC
Fra : Jochke

Dato : 07-07-04 15:26

Det er noget af en sjældenhed man støder på de positive oplevelser her i
Nyhedsgrupperne. Så her vil jeg dele min med jer.

Tak til TDC's velfungerende og seriøse klageafdelinger. De er hurtige til at
reagere og yder en formidabel god service.

Her er den endelige mail jeg fik i går.

-------------------------------------
Kære Xxx

Tak for dit brev af den 29. juni 2004 om telefonnummer xx xx xx xx.

Først og fremmest beklager vi de gener og den ulejlighed sagen har medført.
Det er naturligvis ikke den måde, som vi ønsker at betjene vores kunder på.

Vi har nu gennemgået sagen og kan med stor beklagelse meddele, at vi ikke
har udført det lovede. Rene Sxxxx har kulancemæssigt godtgjort 900,00 kr. på
en ordre af den 27. maj 2004, men af uforklarelige grunde modregnes beløbet.

Saldoen på kontonummer 275 498 xxx er dags dato på 1.075,57 kr. Du modtager
en kreditnota på de 1.075,57 kr., hvorefter saldoen er nulstillet.

På grund af sagens karakter godtgører vi 357,00 kr. på den næste faktura -
svarende til et almindeligt fastnet kvartalsabonnement.

Vi håber at have svaret din henvendelse tilfredsstillende, og at du ved din
næste henvendelse til TDC vil opleve den gode service, som vi ønsker at give
alle vores kunder.

Venlig hilsen
Xxxxx
------------------------------------

Sagen er en længere forklaring, så den bliver I skånt for. :)

--
/Jochke
Fjern primtallet i adressen hvis du vil sende mig en e-mail.

Fra : Bent Porsborg

Dato : 08-07-04 17:52

"Jochke" <jochke11@jochke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> --
> /Jochke
> Fjern primtallet i adressen hvis du vil sende mig en e-mail.

Kan kun give dig 100% ret, TDC er det mest professionelle og seriøse
teleselskab i Danmark.
Tlmed har de færrest klager, målt i % ud fra antal kunder / klager.
Mvh. Bent.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-07-04 00:04

"Bent Porsborg" <bpj@oncable.dk> wrote in

> Kan kun give dig 100% ret, TDC er det mest professionelle og
> seriøse teleselskab i Danmark.
> Tlmed har de færrest klager, målt i % ud fra antal kunder /
> klager.

Og det afspejles i prisen af mange af deres produkter. Men sådan er
det, pris og kvalitet hænger endnu engang sammen.

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"