T610 Vibrator
Fra : Anders S...

Dato : 07-07-04 14:59

Hemm synes ikke jeg kan slå vibrator til på min t610 der sker ikke noget
selv om den er aktiv
har jeg glemt noget?

--
MVH
Anders S..

Fra : Anders S...

Dato : 07-07-04 15:18

Dooooh

Der er ikke vibrator på når den lader åbennart

--
MVH
Anders S..

Fra : Leif Neland

Dato : 27-07-04 18:56

Gammelt brev, men alligevel:

Anders S... wrote:

> Dooooh
>
> Der er ikke vibrator på når den lader åbenbart.

F.ex. læste jeg i Nokia3200 manualen at den ikke vibrerer når den er i
holder, bordlader eller på ledningslader.

Logisk: 1. du har næppe telefonen i lommen, når den lades op.
2: Den kunne vibrere ud af holderen, eller ihvertfald miste forbindelsen til
bordladeren.

Leif