Krampe??
Fra : connie-toft

Dato : 05-05-01 21:40

Min hunkat Ruth, som var lam i bagkroppen for næsten 2 år siden, er begyndt
at få krampe. Sådan ser det ud, men om det er det, ved jeg ikke. Jeg har
ikke været så heldig, at nå til dyrlægen, da det kun tager ca. 2min. så er
hun normal igen.
krampen eller hvad det nu er, starter med at hun trækker på det ene bagben
og faktisk ikke kan gå, nogengange trækker hun også på det ene forben. Det
ser ud som om hun bevæger sig i slowmotion. Hun ligger sig som regel ned,
og efter ca 2 min. så futter hun rundt som hun plejer. Jeg har været til
dyrlæge med hende, hun kunne ikke sige hvad det var. Måske er det
eftervirkninger fra hendes lammelse i bagkroppen for snart 2 år siden.
Ellers stortrives hun, futter rundt og leger med Willy (hankatten), hun ser
heller ikke ud til at have ondt. Jeg har prøvet at mærke på hende, det må
jeg faktisk gøre over alt, ingen kløer i sigte.
Skulle nogen ha væet ude for det samme, ja så hører jeg gerne.
Connie & Co.